Cégünkről

Az mph a rendszerváltást követő biztonság szolgáltató piac kialakulása óta végez biztonságszervezési és kivitelezési szolgáltatásokat Magyarországon.
 
-  2003-ban társaságunk csatlakozott az International Bodyguard Association szervezetéhez,
   melynek eredményeképpen teljes struktúráját megváltoztatva kezdett szolgáltatásokat végezni nemzetközi   
   szinten.
-  2008 ban kezdődő válság óta megváltozott nemzetközi, de különösen a hazai piaci környezet új kihívások elé 
   állította a céget.
-  2009-től az mph, - bár piaci részesedése szerint közepes vállalkozásnak minősül, - egy nagyvállalati  
   erőforrásokkal, szervezeti felépítéssel és vezetési stratégiával működő szolgáltatóvá fejlődött.
 
Társaságunk célja; hogy tevékenységünkkel, szolgáltatásainkkal segítsük meglévõ és leendõ partnereink gazdasági tevékenységét, ugyanakkor hozzájáruljunk intézményeinek és munkatársainak mindennapi életében a biztonságos és harmonikus környezet létrehozásához.

Vállaljuk, hogy minden céges ill. egyéni megkeresést elsõdleges és bizalmi feladatként kezelünk, amelyre a legoptimálisabb idõn belüli jól szervezett megoldást kínálunk. Célul tûztük ki a precíz ügykezelést, a magas szintû szolgáltatás nyújtását, a bizalmi légkör megteremtését, amely ügyfeleink visszajelzéseibõl fakadóan a korrekt cég- és ügyfélkapcsolatokat is erõsíti.

Minõségpolitikai céljaink elérése érdekében az alábbi üzletviteli alapelveket határoztuk meg:

Ügyfélközpontúság

Partnereinknek személyes igényeiket is figyelembe vevõ teljes körû szolgáltatást nyújtunk.
Ügyfeleink kéréseit folyamatosan figyelemmel kísérjük, egyedi szükségleteiket saját, cégspecifikus feladatunkként igyekszünk végrehajtani. Partnereinkkel hosszú távú együttmûködésre törekszünk, ezért a minõség mérésére és kiértékelésére olyan nyilvántartásokat készítünk, amelyekkel folyamatosan nyomon követhetjük termékeink és szolgáltatásaink minõséggel kapcsolatos paramétereinek alakulását értékesítés elõtt, közben és után.

Minõségirányítás és folyamatos fejlesztés

A magas színvonalú ügyfélkezelést és problémamegoldást minden körülmények között biztosítjuk. Hibáinkat elsõ számú prioritással, saját költségünkön javítjuk ki. Társaságunk kialakította, bevezette és folyamatosan fejleszti az MSZ EN ISO 9001:2001 szabványnak megfelelõ minõségirányítási rendszerét. Elméleti ismereteinket, gyakorlati szakértelmünket fokozatosan bõvítjük. Belsõ folyamatainkat magas szinten tervezzük és kivitelezzük a tudatos, gyakorlati mûködõképesség érdekében.

Erõforrásaink

Minden erõforrásunkat a megbízások kifogástalan teljesítésének szolgálatába állítjuk.
Munkatársaink kiválasztása a legmagasabb szintû szakmai felkészültség és rátermettség alapján történik, hogy méltón képviselhessék cégünket. A képzési program keretében folyamatosan gondoskodunk a személyi állományunk magas fokú felkészültségérõl.